Kiadó Faház Itt

2023 nyaráig:

nap óra perc másodperc


2015. január 15.

Gergelyiugornyán meglepetésemre még igen téli volt a környezet. A havas jeges út ami a Tiszához vezetett igencsak meglepett, de amikor a Tiszát megláttam, nem gondoltam volna, hogy teljesen be van fagyva. Azért rá nem merészkedtem volna, pláne, hogy előttem indult meg a közepe. Az összefolyásnál vadkacsák is figyeltek rám, de sajnos minél közelebb értem annál, hamarabb elrepültek. A táj most sem volt emberektől mentes, ahhoz képest még sokan is voltak, akiket érdekelt a part.

Programok: Jelenleg nem tudunk programokról, de ha lesznek, akkor lent a Gyors Híreknél megtalálhatóak lesznek. Addig is továbbra is lájkold az oldalt a gombbal, vagy látogasd a blogot!

Dátum:

2015.01.17. 15:00

Tisza Vízállása: (145) cm /ovisz.hu
Tisza vízfok: -

 

Ugornya azaz Gergelyiugornya-

Ugornya, Gergelyiugornya

 

 

Szerző: ugornyafotok

komment

Gyors Hírek, Programok, Koncertek Ugornyán

 

email címem:

ugornyafotok@freemail.hu

 

 

 

 

süti beállítások módosítása