Kiadó Faház Itt

2023 nyaráig:

nap óra perc másodperc


2013. november 01.

Kedves Ugornya rajongók!

A halottak napján sétát tettem Gergelyiugornyán, ami nagyon kellemesen telt! A lehulló falevelek ropogása közben felfedeztem, hogy most sem voltam egyedül. A part felé sétálva pedig a fagyizó átalakulását vettem észre. A Tisza part most is nagy, és eszembe is juttatta az augusztusi strandolás élményét. Eszembe jutott milyen jó volna most horgászni is, bár sajnos ezt időm nem engedi, így csak a szokásos sétámat tehettem meg a kellemes levegőn, ahol nincs szmog mint egyes városokban, csak a természet tiszta levegője és a panorámája. Remélem minél hamarabb újra le tudok nézni Ugornyára.

Programok: Jelenleg nincs tudomásunk programokról, de ha lesz a Gyors Híreknél megtalálható lesz.  Támogasd az oldalt a  gombbal a Facebook segítségével!

Dátum:

2013.10.01. 15:00

Tisza Vízállása: (-181) cm
Tiszavíz hőmérséklete: 12,9 'C /OVISZ.hu

Ugornya azaz Gergelyiugornya-

Ugornya, Gergelyiugornya

 

extra méret

Extra méretű képekhez katt a linkre!

Kezelés illetve kép váltás a le illetve fel nyilakkal!

Szerző: ugornyafotok

komment

Gyors Hírek, Programok, Koncertek Ugornyán

 

email címem:

ugornyafotok@freemail.hu

 

 

 

 

süti beállítások módosítása