Kiadó Faház Itt

2023 nyaráig:

nap óra perc másodperc


2013. június 21.-23.

Kedves Ugornya rajongók!

Ezen a hétvégén volt minden. A pénteki nap igazi nyár volt, lementem a partra, elcsodálkoztam, hogy már van dodzsem, sétáltam a naplemente alatt, mialatt tiszavirágzás volt.
Szombaton egyből egy kis leégés a parton, majd reménykedés, hogy abból a felhőből nem lesz nagy eső. Hát tévedtem, még az elején csak pár csepp, majd jött a tornádó. Kiálltam a faház teraszra és néztem, ahogy a 20 méter magas fák úgy hajlanak mint a papír. Nem is a villámlás kelt félelmet, hanem a sok lehulló faág. Volt ház amelyik tető nélkül maradt a vihar után (fotó). A vihar még rátett a plusz áramszünettel is. Ugornya teljesen elnémult, ha a zenélést vesszük figyelembe. Csak a madarak és pár mulatozó hangját lehetett hallani. Mindenki reménykedett, hogy hamar visszatér az áram, de nem így történt. Mivel a hűtők kikapcsoltak így fagyit már nem árultak, de a persszósok, fagyizósok feltalálták magukat, mivel pár órán belül már aggregátorok sora állt munkába, hogy az este tovább folytatódhasson. Az élet nem állhat meg, így a discó-s bulik is megrendezésre kerültek, ahogy az szokott lenni.
Vasárnap újra strand, majd eső, miközben méregettem a Tisza vízhőmérsékletét (Fotó). Később nagy örömömre elállták a garázsunk, mivel csak szombat este nézik az üdülőkártyát.
Ettől függetlenül ezt a hétvégét sem cserélném semmire, mert még mindig jól éreztem magam. Ja és végre pózolt nekem a mókus idén is (fotó) és a villany is visszajött.
Jó nyaralást mindenkinek! :)

Programok: Egy fesztiválról kaptunk  értesítést(2013.08.02-03.) bővebben a  Gyors híreknél. Továbbá a Zoárd napi sokadalom (2013.07.06-07.) időpontja is nyílvánosságra került bővebben a  Gyors híreknél.További hétvégi programok a Gyors Híreknél ami, folyamatosan frissülni fog! Ha szeretnél időben értesülni -->  Támogasd az oldalt a  Tetszik gombbal a Facebook segítségével!

Dátum: 2013.06.15-16.
Tisza Vízállása: (-55)-(-68) cm
Tiszavíz hőmérséklete: 24,2 'C /OVISZ.hu

Ugornya azaz Gergelyiugornya

Ugornya, Gergelyiugornya

Strandvicc:

- Uram, a fél arca már teljesen lesült, a másik meg hófehér! Miért nem fordul meg?
- Nem tehetem, mert csak fél napra váltottam jegyet.

Forrás:lba.hu

extra méret

Extra méretű képekhez katt a linkre!

Kezelés illetve kép váltás a le illetve fel nyilakkal!

Szerző: ugornyafotok

komment

Gyors Hírek, Programok, Koncertek Ugornyán

 

email címem:

ugornyafotok@freemail.hu

 

 

 

 

süti beállítások módosítása