Kiadó Faház Itt

2023 nyaráig:

nap óra perc másodperc


2012. május 12.

Sajnos a szép időről le csúsztam, pedig lehetett volna napozni. De az esti szelet átéltem. Próbáltam a fényképeken szemléltetni az elmosódott falevelekkel a szélmozgást, több kevesebb sikerrel. Pár faháznál már volt kerti parti, ami nem is csoda ilyen szép időben. Az este sajnos szeles volt, másnapra már a beígért eső is követte, sajnos a part amit a fotókon szemléltettem emiatt valószínűleg el fog tűnni egy rövid időre.

2012. május 13.

Felfedeztem egy jó kis erdei utat, ami alkalmas egy rövid kis túrára. Extrém esetben biciklivel is megtehető, bár ezt később még teljesen feltérképezem, mivel most nem mentem el egész a végéig. Ezt a fotókon is lehet látni, (persze szép időben ez is szebb lenne).

Program :úgy tudom május 26-án nyit az egyik disco.

 

Ugornya azaz Gergelyiugornya

Ugornya, Gergelyiugornya

 

http://www.facebook.com/gergelyiugornyabloghu

Íratkozz fel Hírlevélrere, hogy értesülj a frissítésről!

 Email címem: ugornyafotok@freemail.hu

Szerző: ugornyafotok

komment

Címkék: utazás túrázás üdülés üdülő ugornya gergelyiugornya

Gyors Hírek, Programok, Koncertek Ugornyán

 

email címem:

ugornyafotok@freemail.hu

 

 

 

 

süti beállítások módosítása