Kiadó Faház Itt

2023 nyaráig:

nap óra perc másodperc


2012. február 1.

Rövid sétának indult, de mégis órák lettek belőle. A táj szerintem most felér egy kissebb télies hegyi sétával. Sajnos a hídon nagyon hideg volt. Alig tudtam fényképezni a -11'C-os melegben. Alapjában véve nem lett volna olyan rossz, ha nem fúj annyira a szél. Szerencsére a faházak között, na meg a parton már kellemesebb volt a klíma, így egész szép kis kört be tudtam járni Ugornyán. A madarak nagy életet adnak a tájnak. Több harkály kopácsol, cinkék röpködnek,na meg gémek, vadkacsák, és ki ne felejtsem a sast, amit egy pillanatra láttam, majd a főútnál egy hím fácán is meglepett. Sajnos a két utóbbit most nem fényképeztem, mivel túl hirtelen és váratlanul bukkantak fel. Emberek ilyenkor a parton? Hát. Nem igazán találkoztam velük, maximum a favágókkal, akik a kivágott fákat tüzelték el. Azért egy egy autós lenézett a szerdai munkanap ellenére. A levegő nagyon tiszta, de sajnos egyre több fát és bokrot vágnak ki, ami sok képen látszik is. Alakul az új híd is.

Ugornya azaz Gergelyiugornya

Ugornya, Gergelyiugornya

 

 

Facebook GergelyiugornyaBlogHu ITT

Íratkozz fel Hírlevélrere, hogy értesülj a frissítésről!

 Email címem: ugornyafotok@freemail.hu

Szerző: ugornyafotok

komment

Gyors Hírek, Programok, Koncertek Ugornyán

 

email címem:

ugornyafotok@freemail.hu

 

 

 

 

süti beállítások módosítása