Kiadó Faház Itt

2023 nyaráig:

nap óra perc másodperc


2011. július 8-10

33'C meleg 22'C-os víz, rohamosan apadó Tisza, arról nem beszélve, hogy vasárnap estig tisztább is lett, ez jellemezte a partot. Ennyi embert már régen nem láttam mint ezen a hétvégén és végre igazi nyári nap volt. Pénteken persze volt eső, de hamar véget ért, sokan azt mondták a környékről, hogy jég is volt, bár én az üdölőnél nem tapasztaltam. A víz leírhatatlanul jó. Kánikula fülledt meleg mindenhol, de amikor lementem a partra egyből megváltozott minden. A víz elsőre hidegnek tűnt, nem is csoda, hiszen fel voltam hevülve a 30 'C körüli hőmérséklettől, de miután nyakig belementem, már szinte ki sem akartam jönni. Ahogy láttam nem csak én voltam így ezzel, hiszen mint pár fotón látszik sokan voltak a vízben. Az igazi nyárhoz már csak a nagy part hiányzik, de ha ilyen rohamos lesz az apadás, mint eddig hamarosan ezt is visszakapjuk, aminek a sok kisgyerek is nagyon örül.

 

1. kép

 

Szerző: ugornyafotok

komment

Gyors Hírek, Programok, Koncertek Ugornyán

 

email címem:

ugornyafotok@freemail.hu

 

 

 

 

süti beállítások módosítása